Vil du bli medlem?
Innmelding_Romerike_Ultraloperklubb.doc
Innmelding_Romerike_Ultraloperklubb.pdf
Innmelding_Romerike_Ultraloperklubb.jpg
Ett av skjemaene fyller du ut og sender til klubbens leder Jon Asphjell
Når du sender inn skjemaet kan du veldig gjerne skrive litt om deg selv og legge ved et (helst) løpsbilde. Vi lager alltid (kan selvsagt be om å slippe) en kort presentasjon av de som melder seg inn...
Medlemskontingenten per år er 400,- (uendret siden 2015).
For innmeldinger i årets tre siste måneder gjelder medlemskontingenten også året etter.

Slik ser skjemaet ut:


Nyheter ...
Treningstur og arrangørløp i…
778 visninger
Nytt medlem: Katrine Sæves
723 visninger
Jon-Andre Fosstvedt løp 20…
663 visninger
Carina Helseth løp 15 runder,…
657 visninger
Har du glemt å melde deg på…
644 visninger
Nytt medlem: Joachim Fåberg
618 visninger
Kongen av Hedmarksvidda og…
125 visninger
Andreas Lervik løp 18x3 km i…
99 visninger
Helene Nilsson på 13. plass i…
115 visninger
Ingunn Ytrehus fullførte Fyr…
146 visninger
Thomas Stordalen og Runar…
168 visninger
Jan Magnus Brevik vant KRS…
132 visninger