Romerike Ultraløperklubb

Romerike Ultraløperklubb

No Finish Line

Postet av Romerike Ultraløperklubb den 30. Aug 2016

Vi har tidligere annonsert at vi vil ha eget klubbtelt og bemanning i forbindelse med No Finsh Line 8.-11. september. Dette blir ikke nødvendig, siden arrangøren sørger for all slik service.



Anita Øy som skulle koordinere aktiviteten vår forteller:

Arrangøren sørger for bemanning døgnet rundt under No Finish Line. I tillegg til at de har soveplasser tilgjengelig ved behov. Jeg ser derfor ikke behov for at vi organiserer funksjonærer denne helgen.

Hver enkelt løper bør sørge for egen support og mat hvis behov for dette.

Løpet vil ikke ha tidtaging og stå i terminlista, og da derfor ikke ha godkjent maraton og ultra. Dette vil nok dempe pågangen i forhold til å løpe døgn i strekk, fordi man ønsker nok å spare kroppen til skikkelige arrangement.

Likevel er dette et fint løp, der man kan løpe når man vil for en god sak.

Olav kommentar: Dersom noen likevel ønsker å ha med i alle fall beachflaggene våre er det fint. Ta evt kontakt for henting/levering.

Det er fint om Tone, Tone og Ragnhild redigerer Lag navn slik at det blir identisk med de 7 andre... vi satser jo på å vinne lagkonkurransen!


______________________________________________________________________

Påmeldte 217 pr 30. august

Følg med på facebooksiden til No Finish Line

Arrangementets hjemmeside

______________________________________________________________________

Noe info gjengis nedenfor:

Registrering av runder:
Alle henter ut startnummer med registreringsbrikke og sikkerhetsnåler, før de starter første gang – da får de også T Skjorte som de gjerne kan bruke underveis, men man må ikke. Man kan komme og gå så ofte en vil til løypa og alle runder blir registrert så lenge en har på startnummeret. Det er EQ Timing som står for nummerne og registreringen.

Løpbarhet:
Selve banen vil være inndelt i "slowline" og "fastline" slik at det ikke blir kotendenser for de som løper når de skal passere de som går og jogger.


Soveplasser:

Hei dere, oppdatert info til dere som trenger å legge dere ned under løpet. Siden det ikke lar seg gjøre å slå opp flere telt enn det det ersøkt om knyttet til selve løpet så har arrangørene ordnet med 3 stk garasjeplasser som ligger i bygningen med inngang rett ved siden av Fredssenteret på rådhusplassen. Dette blir helt opptil selve løypa. På disse parkeringsplassene vil det være mulig å slå opp telt, eller bare bruke plassene slik de er for hvile. Det vil bli satt opp noen feltsenger samt tepper. Dette er et stort garasjeanlegg – men lite trafikk inn og ut om nettene og i helgen. Det vil bli ordnet nøkkelkort slik at løperne/support kan ta seg inn og ut som de selv ønsker.
No Finish Line personell vil være tilstede hele døgner, riktignok fler på dagtid enn om natten. I tillegg vil vi ha en Nokas vakt tilstede døgnet rundt. Det avklares med SK Vidar med tanke på sanitet.




Kommentarer

0 Kommentar

Logg inn for å skrive en kommentar.

Levert av IdrettenOnline